Laureaci Power of Content Marketing Awards 2019
Podczas uroczystej Gali Power of Content Marketing Awards 2019 poznaliśmy tegorocznych Laureatów.
Jurorzy przyznali nagrody w postaci złotych, srebrnych i brązowych statuetek oraz wyróżnienia.
Przedstawiamy marki, agencje i ludzi, którzy stworzyli zwycięskie projekty!
Serdecznie gratulujemy!
CONTENT MARKETING MOTORYZACJA
ZŁOTO za klasyczną i rzetelną opowieść o emocjach i historii oraz efektowność polskiego contentu
La Squadra: Właściciel projektu: Ferrari Poland; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.
WYRÓŻNIENIE EX AEQUO dla:
Rajd Śląska 2018 Informator: Właściciel projektu: Automobilklub Ziemi Tyskiej; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.
za oryginalne i praktyczne podejście do eventu
Christophorus – magazyn klientów Porsche: Właściciel projektu: Porsche Polska; Realizacja: Top Story Kirschke Zabłocki
za oryginalny projekt architektury contentu i wysoki poziom redakcyjno-graficzny
CONTENT MARKETING FINANSE I UBEZPIECZENIA
ZŁOTO za pragmatyczny, przystępny i edukacyjny wymiar projektu
Czy posiadanie stało się sensem życia? Właściciel projektu: ING Bank Śląski SA; Realizacja: Brain, Gong, Mosqi.to, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub
SREBRO za skrupulatne budowanie wiedzy odbiorców oraz własnego wizerunku eksperta
Business&More: Właściciel projektu: mBank; Realizacja: Skivak
WYRÓŻNIENIE za kompetentną optymalizację budżetu i znakomite efekty
Nie tylko meble i jabłka. Polski handel zagraniczny bez tajemnic: Właściciel projektu: iKalkulator.pl; Realizacja: Elephate
CONTENT MARKETING ZDROWIE
ZŁOTO za podjęcie trudnego tematu i wysoką jakość realizacji
SMA (rdzeniowy zanik mięśni): Właściciel projektu: GRUPA MEDIOWA TIME S.A.; Realizacja: Grupa Mediowa Time S.A.
SREBRO za efektywne wykorzystanie potencjału dotarcia do odbiorców
Magazyn 60+: Właściciel projektu: DOZ SA; Realizacja: 360 Content Team – Time SA
CONTENT MARKETING PARENTING
ZŁOTO za program lojalnościowy wykorzystujący narzędzia content marketingowe
Tesco Baby Magazyn: Właściciel projektu: Tesco Polska; Realizacja: Skivak
SREBRO za wykorzystanie edukacyjnego potencjału w dotarciu do odbiorców
KARMIENIE TO NIE PROBLEM: Właściciel projektu: Canpol babies Sp. z o.o. ; Realizacja: Canpol babies Sp. z o.o. i Grupa Mediowa Time S.A.
CONTENT MARKETING EDUKACJA
ZŁOTO za zaprojektowanie skutecznego narzędzia pracy managera
Gra edukacyjna Otwarte Karty: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Aude
SREBRO EX AEQUO dla:
Lekcje ciepła – projekt edukacyjno-ekologiczny dostawców ciepła systemowego: Właściciel projektu: Izba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie (IGCP); Realizacja: Konceptlab
za wkomponowanie problemu w świat bajki
Nadleśnictwo Baligród, Lasy Państwowe: Właściciel projektu: Nadleśnictwo Baligród; Realizacja: Lasy Państwowe
za naturalne, pasjonujące podejście do contentu
CONTENT MARKETING FMCG
ZŁOTO za praktyczne podejście i zrozumienie konsumenta
„POLO Magazyn”: Właściciel projektu: POLOmarket; Realizacja: Skivak
SREBRO za kreatywny storytelling
Lech „Wszystko lekko się zmienia”: Właściciel projektu: Kompania Piwowarska S.A.; Realizacja: Valkea Media S.A.
CONTENT MARKETING MODA
ZŁOTO za kontekstowe dopasowanie i storytelling
Aktivist WSZYSTKO WOLNO – Magazyn dla marki Levi’s: Właściciel projektu: LEVI STRAUSS POLAND Sp. z o.o.; Realizacja: Valkea Media S.A.
SREBRO za pokazanie marki na tle światowych trendów
MAGAZYN „Modnie być sobą”: Właściciel projektu: Monnari Trade S.A.; Realizacja: Valkea Media S.A.
CONTENT MARKETING BRANŻA BUDOWLANA/HOME&GARDEN
ZŁOTO za przejrzystość i merytoryczną odpowiedź na potrzeby odbiorców
DEKORATORIUM: Właściciel projektu: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA; Realizacja: Skivak
SREBRO za nienachalną i kontekstową ekspozycję produktów
Bondex: Właściciel projektu: PPG Polska; Realizacja: 360 Content Team – Time SA
BRĄZ za merytoryczną inspirację
ZIEMOVIT: Właściciel projektu: CIECH SARZYNA S.A.; Realizacja: Skivak
CONTENT MARKETING NIERUCHOMOŚCI
ZŁOTO za innowacyjne i rzetelne podejście budujące wiedzę odbiorców
Kurs online – wideomarketing w branży nieruchomości: Właściciel projektu: Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV Sp. z o.o.; Realizacja: NNV Sp. z o.o. (in house)
SREBRO za nieoczywiste połączenie promocji nieruchomości i zdrowego stylu życia
Agent Nieruchomości: Właściciel projektu: Serwis Otodom; Realizacja: Skivak
CONTENT MARKETING ROLNICTWO I POKREWNE
ZŁOTO za autentyczny content budujący zaangażowanie
Lasy Państwowe na Facebooku: Właściciel projektu: Lasy Państwowe; Realizacja: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych
WYRÓŻNIENIE za precyzyjne dopasowanie contentu do potrzeb odbiorców
Agrokurier: Właściciel projektu: Bank BNP Paribas; Realizacja: Aude
CONTENT MARKETING TURYSTYKA
WYRÓŻNIENIE za rzetelne tworzenie contentu podróżniczego
Magazyn „Airgate”: Właściciel projektu: Port lotniczy Kraków-Balice; Realizacja: Skivak
CONTENT MARKETING HANDEL
ZŁOTO za rzetelne i ciekawe ujęcie trendów w handlu
TRENDBOOK CENTRA HANDLOWE: Właściciel projektu: Skivak; Realizacja: Skivak
CONTENT MARKETING GALERIE HANDLOWE
ZŁOTO za jakość i elegancję oraz świadome budowanie marki premium
Magazyn „The Look”: Właściciel projektu: Unibail-Rodamco Polska sp. z o.o.; Realizacja: Valkea Media S.A.
SREBRO za śmiałość i niekonwencjonalną realizację inspirującego contentu wizualnego
Magazyn „Silesia”: Właściciel projektu: Helios SCC Sp. z o. o.; Realizacja: Valkea Media S.A.
BRĄZ za przemyślaną i konsekwentną formę oraz promowanie estetycznych rozwiązań
Magazyn „Bonarka”: Właściciel projektu: NEPI Rockcastle; Realizacja: Valkea Media S.A.
CONTENT MARKETING KULTURA I NAUKA
ZŁOTO za skuteczność i nieszablonowe podejście do contentu
Jak wyciągnęliśmy ludzi z social media do muzeum?: Właściciel projektu: Łazienki Królewskie; Realizacja: Whites
CONTENT MARKETING LOGISTYKA
ZŁOTO za zaangażowanie pracowników w innowację
Konkurs Strategiczny: Właściciel projektu: DHL Parcel Polska; Realizacja: DHL Parcel Polska
CONTENT MARKETING SPORT
ZŁOTO za kompleksowe podejście do akcji
Akademie i Młodzieżowcy – PKO Bank Polski Oficjalny Bank Ekstraklasy, Właściciel projektu: PKO Bank Polski, Realizacja projektu: PKO Bank Polski
CONTENT MARKETING E-COMMERCE
ZŁOTO za staranne, synergiczne i efektywne wykorzystanie narzędzi
May Synergy be with You. WITTCHEN&BLUERANK: Właściciel projektu: WITTCHEN S.A.; Realizacja: Bluerank Sp. z o.o.
CONTENT MARKETING PROJEKT NON PROFIT
ZŁOTO za konsekwentne i wieloletnie realizowanie misji zmiany wizerunku branży
Nienieodpowiedzialni: Właściciel i realizacja projektu: Fundacja Nienieodpowiedzialni
STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA KLIENTÓW
ZŁOTO EX AEQUO dla:
Wykorzystanie RODO jako przewagi konkurencyjnej poprzez wielokanałowe działania content marketingowe: Właściciel projektu i realizacja projektu: eRecruiter
za podjęcie ryzyka i oswojenie trudnego tematu
oraz
Witamy w zespole McDonald’s: Właściciel projektu: McDonald’s; Realizacja: MJCC
za skuteczną realizację zmiany postawy wobec pracodawcy
SREBRO za skuteczną realizację strategii
E-book – strategia content marketing w savicki.pl: Właściciel projektu: Savicki sp. z o.o. spółka komandytowa; Realizacja: Savicki sp. z o.o. spółka komandytowa
WYRÓŻNIENIE za niestandardowe podejście do klasycznego formatu
Kampania siga-siga: Właściciel projektu i realizacja projekt: Grecos Holiday Sp. z.o.o.
STRATEGIA CONTENT MARKETING DLA PRACOWNIKÓW
ZŁOTO za uważne i odpowiedzialne kreowanie trendów wśród pracowników
Love wielorazowe: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQI.TO
SREBRO za podjęcie wyzwania w odpowiednim momencie
Kampania #Zaangażowani: Właściciel projektu: Alior Bank; Realizacja: Aude
BRĄZ za różnorodność contentową w dotarciu do pracowników
PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca – Transformacja Cyfrowa w PKO Banku Polskim: Właściciel projektu i realizacja projektu: PKO Bank Polski
PUBLIKACJA JEDNORAZOWA (RAPORTY, PUBLIKACJE O FIRMIE)
ZŁOTO EX AEQUO dla:
Po prostu ING Culture Book: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Aude
za kompletne i skoncentrowane na pracownikach podsumowanie kultury organizacji
oraz
Fenomen Dojrzałego Gracza: Właściciel projektu: Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.; Realizacja: FFW Communication Sp. z o.o. Sp. k.
za stworzenie nowego podejścia do segmentacji społeczności graczy
SREBRO za zaskakującą, kreatywną i odważną decyzję
„Poznaj swojego pracownika” OLX Praca KNOW HOW 2019: Właściciel projektu: Grupa OLX; Realizacja: Skivak
BRĄZ za zbudowanie wizerunku eksperta w trudnej branży
Analiza branży zdrowotnej w wyszukiwarkach: Właściciel projektu i realizacja Whites
MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW,
NAKŁAD DO 1 000 EGZ.
ZŁOTO za pozytywną ewolucję i otwarcie się na pracowników
Richter Life: Właściciel projektu: Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.; Realizacja: UPPER Media Sp. z o.o.
BRĄZ za wysoki poziom edycji
W Kolorze: Właściciel projektu: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA; Realizacja: Workroom Group
WYRÓŻNIENIE za praktyczny wymiar komunikacji budujący świadomość marki
Family&Work Magazyn Pracowników Knauf: Właściciel projektu: Knauf; Realizacja: Aude
MAGAZYN DLA PRACOWNIKÓW,
NAKŁAD POWYŻEJ 1 000 EGZ.
ZŁOTO EX AEQUO dla:
„Biromaniak” nr 47/2018: Właściciel projektu: Grupa Żywiec; Realizacja: Aude
za konsekwentnie wysoki poziom publikacji
oraz
BAŚKA: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Aude
za konsekwentnie wysoki poziom publikacji
SREBRO za autentyzm w tworzeniu treści
Głos VWP: Właściciel projektu: Volkswagen Poznań – Samochody Użytkowe; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.
WYRÓŻNIENIE za obranie dobrego kierunku
Karfuś: Właściciel projektu: Carrefour Polska Sp. z o.o.; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.
MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2C
ZŁOTO za wyróżniający się i oryginalny charakter publikacji
Magazyn Muzeum Polskiej Wódki: Właściciel projektu i realizacja projektu: Muzeum Polskiej Wódki
SREBRO za stworzenie pięknego kontekstu dla produktów
Magazyn Sense of Beauty: Właściciel projektu: Dr Irena Eris; Realizacja: e1 collective
BRĄZ za poręczną formę i chwilę oddechu w podróży
W Podróż: Właściciel projektu: PKP Intercity; Realizacja: Skivak
WYRÓŻNIENIE za niestandardowe potraktowanie formatu
La Route: Właściciel projektu: Alpine Centre Katowice; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.
MAGAZYN DLA KLIENTÓW B2B
ZŁOTO za piękny pomysł i sposób realizacji
PRINTING&MORE – Magazyn drukarni Elanders: Właściciel projektu: Drukarnia Elanders Polska; Realizacja: Valkea Media S.A.
SREBRO za merytoryczną jakość i wyznaczenie standardów
PUNKT ZWROTNY: Właściciel projektu: KPMG; Realizacja: Skiva
BRĄZ za wykorzystanie potencjału natywnego
Kompendium HR – cykliczna publikacja branżowa dedykowana klientom Pracuj.pl: Właściciel projektu i realizacja projekt: Pracuj.pl
SLETTER DLA PRACOWNIKÓW
ZŁOTO za niestandardowe i autentyczne wykorzystanie video w formie newslettera
„W centrum uwagi”: Właściciel projektu: Departament Komunikacji Wewnętrznej w Santander Bank Polska
PORTAL DLA PRACOWNIKÓW
ZŁOTO za kompleksowe podejście i angażujący dialog
Intranet działa w dwie strony: Właściciel i realizacja projektu: ING Bank Śląski
WYRÓŻNIENIE za wytrwałość
Gecon ma moc!: Właściciel i realizacja projektu: Generali
MAGAZYN ELEKTRONICZNY DLA KLIENTÓW
ZŁOTO za stworzenie wartościowego otoczenia marki
Magazyn Świadomego Przedsiębiorcy „FIRMER”: Właściciel projektu i realizacja Serwis Firmy.net, NNV Sp. z o.o.; Realizacja: NNV Sp. z o.o. (in house)
SREBRO za realny progres i dobre wyniki
Magazyn Rynku Nieruchomości „ESTATE”: Właściciel projektu: Portal Nieruchomosci-online.pl, NNV Sp. z o.o.; Realizacja: NNV Sp. z o.o. (in house)
PORTAL TEMATYCZNY DLA KLIENTÓW
ZŁOTO za zaktywizowanie społeczności
Społeczność ING – miejsce, gdzie pytania spotykają odpowiedzi: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQI.TO
SREBRO za inspirujące poradnictwo
DEKORATORIUM: Właściciel projektu: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA; Realizacja: Skivak
KAMPANIA SOCIAL MEDIOWA JAKO AUTONOMICZNY PROJEKT
ZŁOTO EX AEQUO dla:
Dobry Głos Dla Firm 2018: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Gong Sp. z o.o.
za mocny, kreatywny pomysł z odrobiną szaleństwa
oraz
ODRODZENIE Leonarda 🙂: Właściciel projektu: EC1 Łódź/MOSQI.TO; Realizacja: MOSQI.TO
za nieszablonowe, pełne inwencji podejście
SREBRO za dopasowanie do potrzeb odbiorców
Możecie, ale nie musicie – kampania z Maciejem Musiałem: Właściciel projektu i realizacja projektu: PKO Bank Polski
BRĄZ za wiarygodną prezentację doświadczeń pracownika w firmie
Promocja Warzelni Talentów w social media: Właściciel i realizacja projektu: Grupa Żywiec
KORPORACYJNA KOMUNIKACJA VIDEO
ZŁOTO za wykorzystanie doświadczeń pracowników w komunikacji wewnętrznej
Reporterzy DHL – Angażująca Komunikacja Wideo: Właściciel projektu i realizacja projektu: DHL Parcel Polska
MARKETINGOWA KOMUNIKACJA VIDEO
ZŁOTO za przystępny język i kompleksowe podejście do edukacji o finansach
Cykl video – Prosto o pieniądzach: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQI.TO
SREBRO za zrozumienie i partnerskie podejście do grupy docelowej
#NajlepiejRobićSwoje: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: Agencja kreatywna: GONG ; dom mediowy: MullenLowe MediaHub ; partner: Patronite.p
BRĄZ za niestandardowe włączenie działań CSR w komunikacje marki
HOMEPARK – Historie Domowe Agnieszki: Właściciel projektu: BNP Paribas Real Estate; Realizacja: Skivak
WYRÓŻNIENIE za pokazanie obsługi klienta od ludzkiej strony
„Poznaj zespół eRecruiter” – niestandardowa kampania video z udziałem Gwiazd HR: Właściciel projektu: eRecruiter
INFOGRAFIKA JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI
ZŁOTO za popkulturowe nawiązania
Infografiki w Społeczności ING: Właściciel projektu: ING Bank Śląski; Realizacja: MOSQI.TO
PUBLIKACJA DLA PRACOWNIKÓW – FIRMA – ARTYKUŁY O FIRMIE/PRODUKCIE/USŁUDZE
ZŁOTO za stworzenie praktycznego przewodnika
Twoja Stacja: Właściciel projektu: BP Europa SE oddział w Polsce; Realizacja: Time4 Sp. z o.o.
PUBLIKACJA DLA KLIENTÓW: MARKA – ARTYKUŁY WSPIERAJĄCE MARKĘ
WYRÓŻNIENIE za dopasowanie contentu do miejsca publikacji oraz aspekt edukacyjny
Ścieżka kariery w IT: Autorki: Izabela Rzepka i Karina Malec